och som om det inte var nog

Blev tåget upp till Sundsvall 25 min sent såklart.
Livstrött släpade jag mig bort till parkeringen - bara för att finna att min scorpa haft inbrott och tre fönster var sönderslagna och allt var täckt med glassplitter.
Lägg därtill en bärgarkostnad som slutade på 800 kr för att få bort aset ur mitt liv så var ju dagen fullkomlig.
Nä vänta inte riktigt...skyndade mig sedan för att hinna p¨åMedia Markt och hämta min förhoppningsvis lagade telefon.
Kom dit tre minuter över stängningsdags och fick inte komma in.

Nu finns det bara en sak som kan göra mig på bättre humör och han är jag på väg till snart.
(Anette - jag tar moset på måndag..du är en superbrud!! TACK!!)

Och nu hoppas jag bara att jag slipper krocka på Alnöbron och köra över räcket och drunkna och förstöra Carinas bil.
Nu får det vara slut på den här FITTIGA dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0