Mornings..

Idag blir det Birsta...kan någon förklara varför livet alltid känns lättare den 25e?
Senare idag kolla på en bil i Nedansjö...känns som det skulle kunna bli en Saab den här gången..
Har tyvärr inte råd med världens snyggaste bil den här månaden heller...



Mmm...R8....you really turn me on...be mine....

Min budgetklass räcker tyvärr bara till något sånt här liknande....




Men ack inte att förakta...skönheten sitter ju som bekant inte på utsidan..förutom på mig själv då allså...
På lördag kl.11.30 ska Tim delta i Junior masters - en bowlingtävling som går av stapeln i Birsta.
Kom och hejja!!
Nu ska jag umgås med min bästa morgonkompis...



Fred på jorden och mer kaffe åt folket. 

Just det.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad som helst men inte en SAAB ;-)

2008-09-25 @ 09:17:45
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Nisa Fisa

ja bilen var riktigt het=)..

FÅR GIFTA MIG RIK..

2008-09-25 @ 16:13:27
URL: http://nisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0