Min dag

Det är ofattbart hur jävla skönt det är att vara ledig i 3 hela dagar och två halva.
Det är också ofattbart hur jävla inte sakta dessa dagar går.

Ja hur som helst så tillbringades förmiddagen i sängen, vi kollade nya filmen "death race" - se den eller missa den, men kom inte och säg att det är mitt fel i så fall för den var sjukt bra.
Om man gillar blod, våld, bilar och vapen.
Och det är ju ungefär vad livet går ut på för alla 31 åriga adrenalinstinna mammor - Right?!



Nu sitter jag på sunkhotellet i 08 och suger på en Firefly.
Kanske inte den ultimata lyxen men jag kan ju i alla fall låtsas att jag är lite healty...
Och när jag ändå lurar mig själv mer än er andra så passar jag på att ljuga ordentligt och säga att jag nyss har gjort 700 situps här också.
Vafan...tror ni mig inte?!


Nyttighetsministern Anna gör PR utan att få betalt.


Nu är det dags att stänga den här butiken..upp aptidigt i morgon, Stockholm - Sundsvall - Buss - Härnösand.
Varför avskaffar man inte Härnösand förresten?
Lite dynamit och bomber också jämnar vi skiten med marken?
Sååå ruggigt kul är det faktiskt inte att åka dit och uggla..är ju ingen världsmetropol direkt..får väl gå i lite affärer där i morgon...gissar att det tar...typ.....en quart!?
Sätter ni emot?


Oerhört spännande vy från mitt hotellfönster precis nu.


Japp.
Tack för kaffet.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhhh, den utsikten känner jag igen! ;P

Jaa, pannan skulle nog passa bra med en svan! :D

Sov gott, själv ska jag hälsa på götelaborg i morrn.. måste sooova... nu..

2008-09-23 @ 21:58:09
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0