Maraton

i inlägg?!
Nä det här blir nog det sista för idag om jag inte pallar krafsa ner något ikväll..snart dags att sätta på sig ett ansikte och dra iväg på jobbet.
Bistro-bitch idag!
Apropå det så glöm inte och kolla in på fröken andessons blogg när ni ändå har läsglasögonen på!

Still feeling low...dont mess with me today...Eat that fucking lasagne or die slowly...

Min wonderful granne C. har nyss varit här på java och cig, nyss hemkommen från Tallinn hon..vissa har det bra som kommer iväg..*harkel*
Kul var det i alla fall att få surra av sig lite skit i vanlig ordning...för skit har det varit mycket av sen igår..promise...

Men det är skönt och vara kär!
*studsar vidare till nästa rosa moln när jag tänker på en tjur*


Me love!!!
Kolla in piercingen va...!

Ps. God bless the plattång i sånt här väder!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad du skriver människa! Haha, men roligt är det! Själv känner jag mig lite off för skrivandet (sorry, bilden blir kvar :P ) Du är lite som egoina.blogg.se om man plusar på några år :P

men jag får väl skaffa mig en egen kärlek, så kanske allt kommer tillbaka, hehe.

BTW: grädde i kaffet blir du bara smalare av. Enligt min kost ;)

2008-09-03 @ 15:58:40
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, just det, det jag skulle skriva:

Sorry att jag inte vinkade! :P

2008-09-03 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0