Jo jag skulle

bara säga att nu är det ny dag - ny vecka - nya katastrofer...
Jag tycker om mig själv för jag är så förbannat positiv!!

Jag har fått tillbaka min telefon!
Sonyericsson 900: "Nu är jag hel igen!"
Anna;"Hurra...fan vad jag har saknat dig"

Så nu blir det en bildsallad härnere:
Gratis....



Äppelpaj...äppeldricka...äppelkinder...sonen kom hem med ett halvt ton äpplen så jag lät kreativiteten flöda...dock blev det inget mos - för det har jag fått av Anette!!



Annapanna in the kitchen



På väg mot Gävle - helvetesdagen lördags...



Mitt tillfälliga hem på Gävle C i några timmar.
Mysfaktor noll.



Alla minns väl de snuskigt fula "gråtande barnen" som fanns på allas väggar på 80- talet.
Hittade en parodisk version à la 2008.



Jag viker ut mig på hotellet i 08.



Söndag kväll.
Härnösand.
Hotellkorridoren.
Som upplagt för "Scream 4" eller "The Shining 2".
Spooky...


Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Ha ha thi hi!!Visst får man klia sig i huvet, och försöka göra det bästa av alla äpplen?vilken fin paj:-)Härlish!Tänk vi skulle nästa kunna öppna nått litet kafe`.Och då skulle även du kunna fixa lite gorme` luncher(kantareller och sånt som du är bra på).Välkommen till cafe` Traintrashes:-)

kram

2008-09-15 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0