Hormoncocktail

Hela jag känns som jag inte gjort annat än åkt torktumlare de senaste timmarna.
Jag är så jävla pisstrött att jag lätt skulle kunna stå på huvet, sjunga AC/DC s "thunderstruck" och somna på direkten.
Nu tänker ni; "Jamen gå och lägg dig då din dumma kossa...sitt inte uppe vid den förbaskade datorn varje vaken sekund innaför hemmets väggar!"
Och då svarar jag;"Vad tror ni jag försökt med de senaste timmarna!!?"

Pröva själv och falla i dvala när det ringer i tre telefoner som om någon har bestämt sig för att tortera min redan trashade hjärna, barn X 4 springer in och ut och smäller gärna jättehårt i dörren och för omväxlings skull skriker de "MAAAMMAA" varannan gång de kommer in.
Addera sedan ett par dampade katter vars enda livsuppgift verkar vara att leka grävskopa och bulldozer i sängen.
Helst två centimeter från mitt ansikte så dom nästan är på väg att klösa sig in i näsborrarna på mig.

I serietidningar blir figurerna som inte får sova tokiga på riktigt.
De får spiraler istället för ögon och hoppar runt och pratar på swahiliska och gör tokiga och roliga saker.

Jag kanske ska prova det.
Det verkar roligt och leka med rosa elefanter.



Kul är det att min vän Katten hittat hit.
http://www.new.facebook.com/profile.php?sid=761cde4a3df52f59d24b3bc2720e774f&refurl=http%3A%2F%2Fwww.new.facebook.com%2Fs.php%3Fref%3Dsearch%26init%3Dq%26q%3DKatharina%2Bengebo%26sid%3D761cde4a3df52f59d24b3bc2720e774f&id=756698651&hiq=katharina%2Cengebo#/profile.php?id=756698651&v=info&viewas=680044670

HAHAHA....vad gillade ni den korta länken...försök att memorera..i morgon blir det läxförhör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0