Har jag?

Gått och blivit en outsider nu?
En sån här "loser-utan-bil-sittandes-i-förortstimrå-och-tycker-bara-synd-om-sig-själv-och-tar-en-kaka-till"?
Usch det är förjävla tragiskt det här utan bil, moodet sjunker och jag blir rastlös i hela stora kroppen.
Hade det inte regnat sklle jag ha sparkat mig i ansiktet och stuckit ut och sprungit en bit.
Skönt att det regnar ibland.

Ni som läste min förra blogg, suckar och trycker på off-knappen på eran dator nu och kom precis på hur viktigt det var att hinna damma dom där tavelramarna och leta fram snölassen på vinden eftersom snön kan komma vilken dag som helst nu.
Jag vet, jag vet....jävla tjat om bilen hit och dit...jag känner mig så charmig när jag får gnälla.

Jag har i alla fall inte sockerpundat ett endaste dugg sen septembers början...fuck the same att det bara har gått två och en halv dag - jag är duktig ändå.
Fatta mina skills igår när tjuren köpte ett skrovmål och Anna en veg burgare. Utan strips.






Detta består min lunch av idag...quorn-fileèr, röd quinoa, stekt paprika och purjolök med rostade solroskärnor.
Jag har kollen på mig själv nu...simm simm...


Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Fy fan det där såg ju värre ut (quinoan eller vad det nu heter)än mina gröna spy linser.Fast det smakade faktiskt gott...linserna alltså.Kan du rekommendera röd guinoa?Funderar också på att bli lite mer vegan typ i ggr i månan så quorn file står på nästa inköps lista.puuuuzzz

2008-09-03 @ 09:29:52
URL: http://metrobloggen.se/godismonstret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0