Vildmarken

Förlåt mina kära, att jag inte hann med de andra 999 inläggen.
Men jag tänkte faktiskt på er medan jag förlustade mig köttsligt igår kväll.
Det var väl snällt ändå!?

Här kommer en liten sammanfattning från gårdagen.


Hoho mina vänner..nu är vi snart inne i skogarnas skog...en halvmil från största grusvägen minsann..
Visst ser jag lite vettskrämd ut?!


Shh...väck inte trollen och björnarna...


Oh...crap...jag tror det finns djur i skogen...vad är det här för bajs?
Lajjon?


Mohahaha....där är ni svampisar!!
You can run but you cant hide!!


Nu börjar det bli farligt här...och jag har redan gått vilse en gång med..( men berätta det inte för någon..)
Det här ser ju ut som ett läskigt ben...från....noshörning??
Jag drar nu..hejdå skogen!



Och alldeles förgäves blev ju inte den här skräckresan!!!




Kommentarer
Postat av: LogLady

Är du inte riktigt klok på riktigt, som ger dig ut på safari sådär?!! Ojojoj, farligt, särskilt i...Indal?

2008-10-18 @ 18:15:19
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Johanna Magnusson

Halloj! Kul att läsa din blog. Tack gode gud att internet finns, nu när man är en hemmamamma....

//Johanna

2008-10-20 @ 17:17:52
URL: http://johanna-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0