Ni?

Tycker det dags för ett nytt inlägg kanske?
Mmm samma här..tycker fortfarande det är taskigt att någon stjäl tid av mig så min hjärna får för sig att det finns viktigare saker att göra än att skriva blogginlägg.
Kåånstikkt....

Jag tänkte visa lite bilder från de senaste dagarna.
ja det tänkte jag.



Den här koftan såg jag inne på SOUK häromdagens.
Prislappen visar 699 kr.
Har dom skrivit fel?



Visst fan är det vackert med stadsbilder?
En väg..lite bilar...en smågalen asiat bakom kameran.



På hotellet innan vi äntrade Stockholms nattliv.



Snart ska vi förgylla hufvudstaden med vår närvaro.
Två medelålders norrlänningar som går på rödvin.
Oj oj.



Hål i er.
Lås dörrarna.
Skydda kvinnor och barn.



Världen genom våra ögon.
Skärpan är således helt sanningsenlig.



Tina kommer aldrig bli stjärnfotograf.
Så ni vet.
Undra inte.



Författaren till den här bloggen kommer aldrig bli supermodel.
Så ni vet.
Undra inte.

Hoppas ni har en bra helg alla.
Själv ska jag suga...dammsuga..vad trodde ni?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ser ut som att ni hade en riktig helkväll i huvudstan :-)



Jo då, vi hittade en bra madrass efter att jag röjt väg fram till sängavdelningen i folkmassan. Jävlar va folk det var. Du gjorde rätt i att hålla dig bort.

Vi får se om vi köper den eller om vi ska kika nån annanstans först.

Ha en härlig lördagkväll tjejen.

2008-10-04 @ 18:58:15
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

HAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!



Vad rolig du är - jag tror jag dööööör. :-D

2008-10-07 @ 19:45:32
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0