Det känns

Bra, mycket okey att veta att jag snart får gå och lägga mig igen.
Så fort mina troll har gått till skolan.
Kanske mammas älsklingar vill gå lite tidigare idag?
Det finns ju så mycket roligt och spännande att titta på efter vägen.
Stenar...löv...fimpar...spottloskor..."det blir väl roligt pojkar?"
Ska mamma hjälpa dig på med skorna nu då?
"Oj...nu tyckte jag att jag såg en kompis till dig som gick förbi här utanför...."



Senare idag är det jobb.
Det är ju tydligen farligt att vara ledig för länge.
En dag är nästan för mycket. :(
Plötsligt känns det som jag skulle kunna betala en hel massa siffror på papper för att det ska vara 1 november.
Semester.
En vecka.
Eller..tio dagar blir det totalt.
Jag kommer vara oigenkännlig efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0