08.15

Liten morgon update...så mycket som energin orkar med såhär mitt i natten.
Hade ju tagit på mig och jobba för Mr.Söderlund igår, men hade väl inte tagit med i beräkningen att det skulle vara storm!?
Men eftersom jag tydligen åkte pass ner så hann jag ju njuta ( ? ) av att sitta i bakhytten och frysa under resan.
Lyckos mig.



Lämnar Gävle - det regnar



I höjd med Tierp - det regnar



Lämnar Uppsala - det regnar



Arlandatunneln - det regnar inte inne, men utanför

Dagen idag tänker jag ägna åt mig själv, min dammsugare, min tvättmaskin och min älskade disk.
Roligare än så blir det inte på en måndag trots att man är ledig.
Sorgligt.
Var är dom där lyckofeèrna när man behöver dom?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så du ska inte med på promenix då? :-)

Måste försöka komma igång, och vem vet, frisk luft kanske hjälper mot förkylningen också :-)

2008-10-06 @ 10:10:20
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Haha - det där inlägget älskade jag....typ min humor i ett nötskal :-)

2008-10-07 @ 19:43:35
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0