Hahaha

jag tycker det är så kul att hålla er på sträckbänken...jag ser ju att ni tittar in och desperat letar efter nya inlägg....
Ne..jag ljuger...helgen har varit full av aktiviteter...speciellt full..om vi snackar fredag...
Tjuren fyllde ju 30 igår, så vi var ute och firade honom lite, en halv ungdomsgård också tant Doris.
Hade papilljottat håret, lagt tårgasen i väskan och tagit på mig mammeluckorna för en ordentlig röjjarkväll a la PRO.
Kul var det ändå, men som de präktiga pensionärer vi numera är så äntrade vi en taxi och var hemma i Timråland före midnatt.
Så.
Ett par resorb, några hinkar vatten och lite intimt samröre var man nästan på topp på söndagen då det var dags för familjemiddag på ön.
Min blus sprack i ärmen.
Hoppas verkligen det berodde på stykrjärnet och inte på intaget av oxfilèn.

Är ni stillade nu?
Lite?
För nu tog min bloggtid precis slut.

Kommentarer
Postat av: LogLady

No no. Du har MYCKET att ta igen här på bloggen :)



Ps. Jag är säker på att det var strykjärnet :P

2008-11-03 @ 18:24:44
Postat av: Tågmamman

"För nu tog min bloggtid precis slut"??? Sitter du i fängelse och har bara viss tid framför datorn?

2008-11-03 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0