Dags..

Att visa lite unika bilder från mitt superhjältinneliv igen.
Känns lite yesterday, men som ni alla vet har jag....semester..just det...idag ska den tillbringas på blodcentralen, men först blir de en liten sväng till Allsta..hur nu en sån sväng kan bli liten..eh.. till min förkylda kusin som dessvärre inte lät som någon superhjältinna när hon döendes flåsande i telefon att jag ska skulle ta med mig nässpray.

Har ni testat den nya Blossa glöggen för i år?
Blåbär...mm..när man har semester FÅR man sippa glögg med alkohol och tugga peppisar på en tisdagkväll.
Om ni inte visste det.

I morgon bär det av till Övik och Paradisbadet.
Undrar om min bikini fortfarande tycker om mig?
Tvivlar...men jag säger bara en sak; BAILANDO!


Rocka som rockar..Aquariabesöket nr.2


Anette fick in hur många bra hajbilder som helst.
Inte jag.
Trots att jag stod som limmad vid glaset till sonen nästan började gråta och ville titta på de andra djuren med!


Dom är grymt fascinerande dom här varelserna.


Skills till er som lyckas se de två fiskarna.


Ni som känner mig drar nu efter andan av beundran att jag faktiskt vågade gå såhär nära det läskiga rovdjuret.
Det jag verkligen hatar mest av allt..maskar...och som tvåa kommer fötter....


Den här sitter på Tass i Sthlm och föreställer två killar från Banverket.
Men det hade ni väl redan listat ut.


Det här var faktiskt den enda bilden jag lyckades åstadkomma i lördags på Irish.
Sen kanske det blev lite grumligt på ögat.


Family dinner on the north side of the Island Alnö.
Söndag.
Min tjur fyller 30.

Sluta vara avundsjuka på mitt liv nu.
Skaffa egna *blink*

Kommentarer
Postat av: LogLady

Oj är det veckoinlägg vi får nuförtiden? Dåligt ;)



Fiskarna var ju busenkla att hitta även för mig som knappt ser min egen hand framför mig.

2008-11-05 @ 14:42:02
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Mrs Andersson

Vilken ung kille du har!Grattis...till tjuren alltså:-).Jamne du fick ju hur braaa bilder som helst ju.Helst på Tusenfotigen som vi totalt missade(missade det mesta eftersom elias hellre ville kolla på leksakerna)Och bilden på den vita växten!kung!Du skulle ju kunna fota för Dagbladet eller nått ju.puzz

2008-11-06 @ 11:00:54
Postat av: Hanna

Min semester tar slut 561 i morgon bitti... funny...

Men jag är imponerad över den maskliknande varelsen du lyckades få fast på bild. Eller lät du någon annan ta bilden? ;P

2008-11-06 @ 19:36:45
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0