Nu ska

ni få höra...jag åker tåg!
Tack vare en mycket sympatisk och trevlig liten kollega befinner jag mig passåkandes hem redan nu.
I horoskopet i morse kunde man läsa att skorpionen minsann skulle få en olycksdrabbad dag, så jag vet inte ännu om vi kommer att spåra ur i höjd med Harmånger eller något annat ställe där snön är som djupast, eller om det räckte med att jag slog en vurp på plattformen i Söderhamn i morse.
Min stjärt hälsade ordentligt på isen och jag visste inte om jag skulle skratta eler gråta inför resenärerna.

Liten son blir stor idag.
Tim fyller 12 och därför plockade jag med honom till hufvudstaden.
Inte alla föräldrar behöver kliva upp kvart i tre på morgonen och försöka sjunga "ja må ha leva" i komatillstånd.


The early morning cake.


Rockstar training on Megastore Sthlm


Mummys big star!


Vi lunchade på en thairestaurang på Drottninggatan.
buffè blev det, då får man äta mucho!
Precis som om jag skulle behöva det haha.....

Kommentarer
Postat av: Mrs Andersson

Hälsa grattis från mig.Vihar ju faktiskt träffats för ett par veckor sedan:-)/kraaam

2008-12-10 @ 20:53:04
Postat av: Kraaam/Åsa

Vi skrev ett grattis sms men nu såhär i efterhand vet jag inte om jag lyckades få iväg det. Yrhöna som man är.

Ett stort grattis efterhand annars - och SHIT vad lik han är dig nu.

:-)

2008-12-15 @ 08:13:14
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0