Ja jag vet

Jag har blivit helt sämst på att uppdatera bloggen.
Tyder det på att jag har ett otroligt händelserikt liv så jag inte hinner eller är det tvärtom, att det är så fett trist att jag inte vet vad jag ska skriva?

Här kommer i alla fall korten som ni har tjatat om hela tiden.
Eh...


100% Julstämning på hotellet i Göteborg.
Fint va...tror ni det är någon som märker om man tar med sig den där granen i fickan?


Jag är på rummet i Göteborg och leker fotomodell med mig själv.
Ni vet sånt som man gjorde när man var 13.....


Min älsklingstjur kom hem med en (!) överraskning till mig!
Love!
Tjuren allså.


Emils hästman har nu sett sina sista dagar.
Nu kan jag inte kalla honom Emilia och Emelie längre för nu ser han ju ut som en kille på riktigt!


Pepparkaksbak!
Är det jul så är det.


Mamman ( jag ) får äran att koka knäcken!


Oj...vad är det här nu då?
Vilken fin pepparkaka jag fick...hehe...


Här är det 40 åriga födelsedagsbarnet i lördags.
Vi befann oss på Johannedals Folkets hus.
Och Marcus ser väl faktiskt ut som ett barn på riktigt, eller hur!?
Eller är det alkoholen som gör att hans tunga hänger ut och han påminner om ett utvecklingsstört fyllo?


Tårtan...men hur tänkte dom med elefanten?


Hallå....sudda sudda....leif...dina mungipor hänger lite på sidorna...


Carina som vi är vana att se henne.
Partypinglan nummer ett.


Ja just ja... vi var ju också där.....


Anders ser ut som ett spöke.
Tagga ner lite på ögonskuggan kanske?

Ja folks det var allt för den här gången.
I morgon bär det av till Götet igen.
Visste ni förresten att det snart är jul!?
Jag tror julstressen börjar äta på mig.....

Kommentarer
Postat av: anna

men gumman..tänk att de skulle ta så lång tid för mig att hitta dig igen =)

du ser ut o va lycklig i alla fall..de känns skönt =)

kraaaam

2008-12-05 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0