i förrgår

natt drömde jag att min granne Jessica tog tag i mig utanför porten och skrek åt mig att ducka.
Smått irriterad blev jag, eftersom jag i drömmen hade en fett snygg svart stadsjeep som jag inte alls ville kliva ur.
Men Jessica tog tag i mig och sa att utomjordingar kretsade runt i vita baracker ovanför oss och snart skulle de rista in adresser i våra hårfästen med laser.
Och mycket riktigt - tror ni inte jag kände hur det brände till i huvet.

Jag berättade min dröm för Karin igår på väg till Götet.
Hon undrade om jag hade sökt för det här...
Tycker ni att jag kanske borde göra det...?

Här ska ni i alla fall få ett helt gratis recept på glögg som bränner från tungspetsen ända ner till tjocktarmen.

75 cl sprit.
2 flaskor TAVERNA starkvin
1 flaska aromatisk tinktur ( finns på apoteket )
1 vaniljstång som delas på längden
4 kardemummakärnor

Blanda allt och låt stå med lock i två dygn.
Avnjut.
Känns yrseln....tur man är sån huslig mamma!

Ps. efter några glas med dunderglögg kanske ni också får se utomjordingar i baracker....*s*

Kommentarer
Postat av: Myhran

Ta det lugnt med kardemummakärnorna, vill ju inte att det ska ta for mycket smak ;-)

2008-12-07 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0