Tjocktarmen

Jag är tjock.
Riktigt fet nu när jag tänker efter att jag ska vara riktigt ärlig.
Jag menar - har ni nånsin varit med om att det liksom blir svallvågor när man går?
Jag ser ju herregud inte ens min mus längre när jag tittar neråt!!
I spegeln ser jag ut som en gravid blåvalshona...
Tackar Gud för att jag fortfrande ser mina tår....

I helgen har min mini fyllt 10 år..hans halvbror jobbar på DiplomIs och tyckte att en lämplig födelsedagspresent var 10 kg glass, tre flaskor topping, två kilo strössel och två kilo godis...det betydde även tårtfrukost x 3, grillning med potatisratäng baserad på en halvliten grädde, chips och dip...söndagen var inte sundare precis...äggröra, bacon, grillad kyckling, ost och kex..Vafan tror ni Anna Skipper skulle tycka om det här!!??
BAD BAD BAD...



Nä, i september ska jag se kalorierna i vitögat, enad tillsammans med en kompis ska vi slåss mot de falska kalorijävlarna...och fan ta den som sticker upp en muffins framför näsan på mig...



Ikväll hade jag och tjuren kommunikationsproblem.
Trots att allt runtomkring funkar kan det bli så ibland.
Man vrider och vänder hit och dit och oftast så räcker det med en liten korrigering så är allt bra igen.
Vi pratar naturligtvis om när vi skulle koppla ihop hans dator med en router och en extern hårdisk.
Såklart.

Mina cig är snart slut, min altzeimers glömde det nyinköpta paketet på Willys idag och därför hade jag i mitt stilla sinne planerat att blåsa John Blund och lägga mig före 01.
Jag inser redan nu att detta aldrig kommer att inträffa..what the fuck jag har fortfarande en dag kvar på semestern!!
Dessutom har jag tippat i mig två big size kaffekoppar och är redan på väg ut i köket för refill.
Hoho...skulle jag lägga mig före 01...var det nån som drog ett skämt här eller...

Anna - Leg. Koffeinist.

Bloggade tidigare på nightlife.se ( Komtillmig ) Nu menade jag inte alls att ni skulle skynda er dit och läsa mitt tidigare liv...inte alls....det var ingen hint...

Kommentarer
Postat av: Madden

Men baby..snart drar jag söderut...så du lär ju få ta en snabbpaus från vv i september eller oktober..för så mycket öl å vin å annat gott vi ska dricka när du kommer ner till mig finns inte i pointsguiden...ja lovar ja har tittat ;P PÖSS

2008-08-18 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0