Oj oj

Nu blev det två inlägg - slug som jag är kom jag på att jag måste nog kompensera upp inför morgondagen, eftersom det tydligast inte funkar att blogga från min skitmobil.
Sonyericsson G900 med pekskärm...hoho vilket skämt!!!
Har tappat räkningen hur många gånger jag slagit den i bordet, bilen, golvet, diskbänken och även tvättmaskinen bara idag.
Mamma sa att man skulle prata med blommorna så mådde dom bättre, så jag prövade detta fenomen på min så kallade high - tech pryl.

Jag:"Hallå hallå lilla apparat, hur mår vi idag?"
Sonyericsson G900: "Jag tycker inte om dig din dumma slyna, sluta tryck på mig hela tiden och låt mig va!"
Jag:"Men du börjar liksom ge mig åt trådarna när du inte gör som jag säger bigtime, fattaru väl att jag blir sne!"
Sonyericsson G900: " Ja men nu är det jag som har power här, dräm mig i bordet en gång till - bara EN gång till så vägrar jag starta igen, vad skulle du själv tycka förresten om en telefon petade dig i ögat så fort du kom i viloläge?!! Va? Va? Va?
Jag:"Men nu jävlar åker du i bordet igen din satans skapelse!!!"




Nu säger jag godnatt, skickar en ond voodoospell på media markt och tar med mig garderobsblomman under täcket.
Mamma hade rätt, blommor är bra och i alla fall tacksamma.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men anna, köpt ny mobil? ;)

jodå, länka på du bara. Så kanske din länk dyker upp på mig också :P

Jobba lugnt i götet!

2008-08-25 @ 09:14:07
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0