Nämen...

Jag tror minsann att mammas små änglar har lite maniska drag...tro vem dom kan ha ärft det från??
Inte från fröken hondjävul som sitter och spelar Diablo 2 tills ögonen slutat blöda och huden från pekfingret är bortskavt..
Oh neee...



Jag är äntligen hemma.
Snart kommer det lukta wokade grönsaker från mitt kök.
Jag är inne i någon blandfas här..en "ät-så-mycket-fett-och-skräp-du-kan-innan-september" och en "börja-ät-nyttigt-redan-nu-så-blir-det-inte-så-jobbigt-sen"

Såhär glad såg jag ut idag när jag satt och askade på mig själv i motvind i bilen, medan mina små änglar roade sig kungligt inne i Birsta City.



Sponsra mig till en jävla charmkurs då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0