Larvigt.....eller?

Jag är ingen rädd tjej.
Jag är ganska modig, har hoppat bungy jump och tycker det killar i magen av lite farligheter.
Men det finns en sak...som gör att jag kallsvettas, knäna skakar och jag känner blodsmak i munnen...helt plötsligt försvinner den där kaxiga attityden och jag vill bara lägga benen på ryggen och springa till Långtbortistan.
Jag pratar naturligvis om maskar.

Idag är det storsanering här hemma..junior fyller tio i morgon och lägenheten kommer fyllas med släkt och andra gratisätare.
Mitt inne i städstimmet när jag skulle byta soppåse ser jag att det är en kattmatsburk som åkt på sidan av påsen.
Jag lyfter upp den och råkar snegla ner i den i samma ögonblick som ja ska kasta den och ser till min fasa att det KRÄLAR i burken....
Jag upprepar; KRÄLAR!
Kunde inte hjälpa att tårarna kom, kalla mig blödig kyckling eller vad som helst men det här var fan traumatiskt.

Ja det märker ni väl förresten eftersom jag tydligen kan skriva en lång blogg om KRÄLANDE varelser i en whiskasburk.
Nu ska jag förtränga det där otäcka och fortsätta städa.
Boring boring....
Vart är förresten dom där polackerna när man behöver dom??!

Anna aka. Lille Skutt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, jag kom precis att tänka på maskarna vi mötte på gatan i östersund.... :P

2008-08-18 @ 08:35:01
URL: http://hannajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0