Jävla söndagar...

Jahapp..då var det min icke favoritdag söndag idag då..söndag kommer som ni andra begåvade vet före måndag vilket betyder att man får börja deppa ihop redan idag.
Missförstå mig inte nu - jag är inte bakis på något sätt, var städad som en judisk internatskolflicka igår.
Jag ljuger inte.


I morgon bär det av till västkusten...Jöttebårrr..Jag ljuger om jag säger att jag ser fram emot när min väckarklocka kommer ringa exakt 03.00 i morgon..inatt..

Jag ljuger också om jag säger att det inte ska bli kul att strö en massa cash i Götet på min redan inplanerade shoppingrunda.


Eftersom det är söndag har jag inget planerat i agendan..det skulle bara gå åt helvete ändå en sån här veckodag..kanske blir det en tur till tjurhagen i skymningen.
Att ligga är nog inte så farligt idag va?!
Jag ljuger ju om jag säger att jag hellre skulle låta bli.


Och det är fult att ljuga sa mamma.




Illustrerat söndagsmood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0