Deep Throat

Nä jag bara skojade...kom från Open trot precis..ett halvbehagligt folkvimmel där grisbönder i gummistövlar och lantännen-keps, halvpackade espandrottningar med mer rynkor än en blodhund och "lili-och-susie-färgat" läppstift, unga fresha föräldrar med märkesbarnvagn mixas i en härlig blandning för att se hästarna springa fort fort.
Icke att förglömma höjdargrabbarna, i trench och slips som gärna vill få det att se ut som att de står på Wall street än i baren i öltältet.

Andra tittar på hästarna.
Jag tittar på folket.

Gårdagen slutade VÄL i alla fall - skönt för er som tuggat naglarna ner till knogarna inatt för min skull...
Fick hoppa av i Gävle och sedan åka pass hem.
Kom hem en timme tidigare än beräknat.
Stackars mig....hehe....
Behövde inte dansa coyote ugly på bistrobänken heller, och förarna slapp dansa ballongdansen på spåren...

Nu blir det bloggishpaus...tidigast tisdag är jag tillbaka, för i morgon...kan ni gissa...
Jag säger bara en sak: LEIF LOKET OLSSON...resten av pusslet får ni lägga sjäva!




Leffe...du är ett nasty litet lok du!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0